цпто
корпус 3  
 
 
Звернення громадян
Звернення громадян

                                                         Затверджено

                                                                           Наказ ДНЗ «МВПУТД»

                                                                         від 02.01.20209 р.№ 10

 

Графік

 особистого прийому громадян на 2020 рік

Директор

Белоусова Тамара Павлівна

 Щовівторка

   

 Щоп’ятниці

 

 14.00 – 16.00 (вул..Біла, 58)

14.00 - 16.00 (вул. Потьомкінська, 37)

Завідувач філією

Окунєва Ольга Анатоліївна

 Щовівторка

 14.00-16.00 (вул.     Потьомкінська, 37)

Заступник директора з методичної роботи

Зайва Людмила Григорівна

 Щовівторка

 14.00 – 16.00 (вул..Біла, 58)

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Рибачек Лілія Тимофіївна  

 Щовівторка

 14.00 – 16.00 (вул..Біла, 58)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідно до законодавства про звернення громадян, з метою захисту конституційних прав громадян на звернення, кожного дня, крім вихідних і святкових днів, з 8.00 до 17.00  в ДНЗ «МВПУТД»  за номером  34-20-46  згідно з затвердженим Положенням функціонує  «Телефон довіри», за яким можна повідомляти про будь-які порушення прав громадян та чинного законодавства у закладі.

 

     Також для надання інформаційно-консультативних  послуг з питань освіти кожної  останньої п’ятниці  місяця в закладі працює телефонна «Гаряча лінія», сеанси  якої проводяться  відповідно до затвердженого Порядку  за таким  графіком ( затверджено  наказом від 02.01.20 р. №  12):

 

 - з 8.00  до 10.00 – Белоусова Т.П., директор –  питання адміністративно-господарської діяльності закладу,  організації навчально-виховного процесу, оплати за навчання,  питання матеріально-технічного забезпечення закладу та надання благодійної допомоги , т.34-20-46;

-  з 10.00 до 12.00 - Рибачек Л.Т., заступник директора з НВР – питання профорієнтації, соціального захисту учнів, умов навчально-виховного процесу, соціального партнерства, тел. 34-95-97;

-   з 12.00 до 14.00 – Зайва Л.Г, заступник директора з МР – питання права закладу на здійснення освітньої діяльності,  додержання вимог стандартів освіти, щодо розкладу занять ,  тел..34-95-97;

-  з 14.00 до 16.00 – Окунєва О. А., завідувач філією закладу – надання платних освітніх послуг з навчання та підвищення кваліфікації,

тел. 34-95-97.

 

·         ПОРЯДОК організації та проведення особистих прийомів громадян директором та заступниками директора ДНЗ «МВПУТД» (файл)

·         ПОРЯДОК проведення телефонних «гарячих» ліній директором та заступниками директора ДНЗ «МВПУТД» (файл)

·         ПОЛОЖЕННЯ про роботу телефону довіри в ДНЗ «МВПУТД» (файл)

 

Перелік питань для звернень громадян, що відносяться до компетенції ДНЗ МВПУТД»:

    Соціальний захист:   
Про надання матеріальної допомоги  учням закладу
Про надання соціальної  допомоги  учням закладу
Про виплату стипендій
    Праця і зарплата:
Про  працевлаштування
Про нарахування та виплату з/плати  звільненим працівникам закладу
Про видачу архівних довідок звільненим працівникам
    Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян:
Про порушення прав учнів та  їх батьків
Про порушення прав вчителів
Про неправомірні дії  керівництва
     Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізкультура, спорт.
     Культура та культурна спадщина, туризм.
     Освіта, наука, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність:

Про ремонт, газифікацію, добудову закладу
Про матеріально-технічне забезпечення закладу
Про зарахування  на навчання, поновлення, переведення, видачу направлень
Про покращення організації навчально-виховного процесу
Про  оплату за навчання
Про забезпечення перевезення дітей, вчителів на навчання, змагання, екскурсії
Про надання роз’яснень
Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини):
Про надання благодійної допомоги закладу
Інші питання

 

 

Д А Н І

       про кількісний характер звернень громадян,  що надійшли до 

ДНЗ «МВПУТД» за І півріччя 2020 року

                         

                                                                                                                                Таблиця 1

 

 

Звернення громадян, що надійшли. З них:

 

За І півріччя 

2020 р.

 

За І півріччя    2019 р.

письмові

-

 

на особистому  прийомі

1

1

на особистому виїзному прийомі

 

-

колективні

-

-

повторні

-

-

Загальна кількість звернень

1

1

 

                                                        

Таблиця 2

        

Питання, які порушуються у зверненнях громадян

За І півріччя 

2020 р.

За І півріччя 2019р.

Соціальний захист:   

 

 

Про надання матеріальної допомоги  учням закладу

 

 

Про надання соціальної  допомоги  учням закладу

 

 

Про виплату стипендій

 

 

Праця і зарплата:

 

 

Про  працевлаштування

 

1

Про нарахування та виплату з/плати  звільненим працівникам закладу

 

 

Про видачу архівних довідок звільненим працівникам

 

 

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

 

 

Про порушення прав учнів та  їх батьків

 

 

Про порушення прав вчителів

 

 

Про неправомірні дії  керівництва

 

 

Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізкультура, спорт

 

 

Культура та культурна спадщина, туризм

 

 

Освіта, наука, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність:

 

 

Про ремонт, газифікацію, добудову НЗ

 

 

Про матеріально-технічне забезпечення НЗ

 

 

Про  зарахування  на навчання, поновлення, переведення, видачу направлень

 

 

Про покращення організації навчально-виховного процесу

 

 

Про  оплату за навчання

1

 

Про забезпечення перевезення дітей, вчителів на навчання, змагання, екскурсії

 

 

Про надання роз’яснень

 

 

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини):

 

 

Про надання благодійної допомоги ДНЗ

 

 

Інші питання

 

 

Загальна кількість звернень

1

1

 

Таблиця 3

 

 

Звітний період

Кількість

запланованих ГЛ 

Кількість проведених ГЛ

Прийнято дзвінків від громадян

Порушені питання

Кількість позитивно вирішених питань

І квартал

 

12

12

-           

-           

-           

 

І півріччя

12

12

-

-

-

 

9 місяців

-

-

-

-

-

Всього за

2020 рік

24

24

-

-

-

 

 

Інформація

до звіту про роботу зі зверненнями громадян

за І півріччя 2020 року .

 

 

            1 . Інформація про роботу ДНЗ «МВПУТД» (з графіками особистого прийому директором та його заступниками) розміщується у коридорі закладу і оприлюднюється  разом зі стислим аналізом роботи зі зверненнями щокварталу на сайті закладу. Інформація про роботу за І півріччя  2020  року  буде розміщена на сайті до 10 липня  ц.р..  Графіки особистого прийому громадян директором  закладу та його заступниками на 2020  рік розроблені та затверджені наказом №№ 10 від 02.01.20 р . Також графіки розміщені на стендах в усіх корпусах закладу  разом з графіками виконкому та Департаменту освіти і науки  МОДА.  

            2. Відповідно до розроблених та затверджених наказом № 11 від 02.01.20 р. заходів на 2020 рік на виконання Указу Президента № 109/2008 від 07.02.08 р.   09. 01.20 р. проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян за 2019 р, про що складено аналітичну записку директору. Також  це  питання  було винесено на  нараду  при директорі (21.02.20 р.) - робота зі зверненнями визнана задовільною.  За результатами наради видано наказ від  25.02. 20  № 69 «Про стан виконавської дисципліни та стан роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік».

                       3.   Наказом  по закладу № 12 від 02.01.20 р.(додається) продовжено  на  2020 рік функціонування телефону довіри (відповідальна – секретар Мотчана О.С., на заміні – Пастушенко А.С., інспектор з кадрів) та затверджено графік проведення сеансів телефонної «гарячої лінії»  директором закладу та його заступниками. Цей графік також  щоквартально  оприлюднюється  на сайті та у коридорі закладу разом з інформацією про результати роботи.  За звітний період на телефон звернень не надходило.

             4.  Відповідно до вищезазначених заходів на 2020 рік продовжено практику:

-  проведення оцінки діяльності заступників керівників  навчальних закладів з врахуванням їх роботи зі зверненнями (щоквартально);

-  включення до звіту директора перед громадськістю за підсумками навчального року (червень) питання роботи зі зверненнями громадян.

 

     


Інформація

до звіту про роботу зі зверненнями громадян  за  2019 рік.

 

1 .  Інформація про роботу ДНЗ «МВПУТД» (з графіками особистого прийому директором та його заступниками) розміщується у коридорі закладу і оприлюднюється  разом зі стислим аналізом роботи зі зверненнями щокварталу на сайті закладу. Інформація про роботу за  2019 рік  буде розміщена на сайті до 13 січня ц.р.. Графіки особистого прийому громадян директором  закладу та його заступниками на 2019 рік  були розроблені та затверджені наказом № 4 від 02.01.19 р. . Також графіки розміщені на стендах в усіх корпусах закладу  разом з графіками виконкому та Департаменту освіти і науки  МОДА.   Аналіз роботи зі зверненнями за 2019  рік заплановано на педраду  у  І кварталі 2020 року.

 2.   Відповідно до розроблених та затверджених наказом № 5 від 02.01.19 р . заходів на 2019 рік на виконання Указу Президента № 109/2008 від 07.02.08 р.  проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян за 2018 р, про що 09. 01.19 р. складено аналітичну записку директору. Також  це  питання  було винесено на  педраду  (протокол № 4 від  21.01.19 р.) - робота зі зверненнями визнана задовільною. За результатами педради видано наказ від  15.02. 19  № 58  «Про стан виконавської дисципліни та стан роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік».

13.09.19 р. видано наказ № 245 «Про дотримання законодавства України про звернення громадян». Окрім того,  на педраді  раді 23.10.19 р. (протокол № 2) розглядався аналіз роботи зі зверненнями громадян  за  9 місяців ц.р. - робота визнана задовільною.

Заходи  на 2019 рік, що розроблені на виконання Указу Президента № 109/2008 від 07.02.08 р , виконані на 100 %.

3.  Наказом  по закладу № 6 від 02.01.19 р.  продовжено  на  2019 рік функціонування телефону довіри (відповідальна – секретар Мотчана О.С., а на час її відсутності – Пастушенко  А.С. -  інспектор з кадрів) та затверджено графік проведення сеансів телефонної «гарячої лінії»  директором закладу та його заступниками. Цей графік також  щоквартально  оприлюднюється  на сайті та у коридорі закладу разом з інформацією про результати роботи.  За звітний період на телефон звернень не надходило.

У разі надходження,  всі вони будуть зафіксовані та розглянуті відповідно до затверджених Положення про роботу телефону довіри та Порядку проведення телефонних «гарячих ліній».

Усі звернення , з якими громадяни звертаються на особистому прийомі чи  письмово , реєструються  та розглядаються відповідно до  Порядку організації

та проведення особистих прийомів  громадян директором та заступниками директора ДНЗ «МВПУТД»  та інструкції з діловодства за зверненнями громадян

4.  Відповідно до вищезазначених заходів на 2019 рік продовжено практику:

-  проведення оцінки діяльності заступників керівників  навчальних закладів з врахуванням їх роботи зі зверненнями (щоквартально);

-  включення до звіту директора перед громадськістю за підсумками навчального року (червень) питання роботи зі зверненнями громадян  ( на підставі підготовленої  інформації відповідальної за звернення особи). 

 

 

 

 

 

 


Error: Your php install does not support GD.
This is a requirement for FBoxBot
 
  сайт создан студией Мотив